Indkaldelse til den ordinære generalforsamling i Tårnby FF

Generalforsamlingen afvikles onsdag den 26. marts 2025 kl. 19.00 i cafeteriet i Vestamager Hallen.
Indkaldelse til den ordinære generalforsamling i Tårnby FF
Generalforsamlingen afvikles onsdag den 26. marts 2025 kl. 19.00 i cafeteriet i Vestamager Hallen.
I forbindelse med generalforsamlingen appellerer bestyrelsen på det kraftigste til, at der er frivillige, der vil stille op til bestyrelsen eller vil give et nap med i forhold til de mange administrative opgaver, der ligger i at drive en fodboldklub. Gerne 2-3 personer.
Dagsordenen er som følger:
- Valg af dirigent
- Formandens beretning.
- Fremlæggelse af årsregnskab.
- Godkendelse af budget.
- Behandling af indkomne forslag.
- Fastlæggelse af kontingent.
- Valg af bestyrelse i henhold til §6.
- Formanden, vælges for 2 år i lige år – ny valg
- Næstformand, vælges for 2 år i ulige år – ny valg
- Kasserer, vælges for 2 år i ulige år – vacant
- Bestyrelsesmedlemmer op til 6 personer – flere vacante
- Valg af revisor
- Eventuelt.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 7 dage før og kan sendes på info@taarnbyff.dk.